Jouw éénnmalige bijdrage maakt zeker het verschil

Dankzij jouw éénmalige bijdrage creëren wij tastbare kansen voor jongeren om actie te ondernemen. Sommige van de toekomstige projecten van Stichting Uruma omvatten de wederopbouw van het gezondheidscentrum, scholen, speelterreinen en andere faciliteiten die zijn verwoest door de Burundese burgeroorlog, en zijn betrokken bij partnerschappen om het eerste centrum voor door oorlog getroffen vrouwen in Burundi en Uganda op te richten, en zorgen voor langdurige beurzen om meisjes aan te moedigen om vanaf de basisschoolleeftijd tot de universiteit op school te blijven. Ook speelt klimaat verandering een grote rol in Burundi en Uganda

Stichting Uruma is een in Nederland gevestigde internationale humanitaire, niet-partijgebonden en niet-gouvernementele organisatie, geregistreerd in Boxtel, Nederland. De organisatie heeft een ANBI-status met het RSIN-nummer: 8567.14.537. De organisatie werkt in naoorlogse Afrikaanse landen, waaronder Burundi en Uganda,